Opel ZDUŃSKA WOLA
Najbliższym Zduńskiej Woli Autoryzowanym Dealerem Opla jest BSP Sp. z o.o., duży łódzki salon i ASO. Na ile samochód marki OPEL wpisuje się w realia życia w Zduńskiej Woli? Czy warto jechać na serwis lub po nowego / używanego Opla do BSP?
OPEL BSP Sp. z o.o. - Autoryzowany Dealer
tel. 42 684 40 01
Łódź, ul. Pabianicka 94/96
tel. 44 307 00 60
Piotrków Tryb., Gen. Wł. Sikorskiego 50
Co oferujemy?
Autoryzacja OPEL i Chevrolet • Samochody nowe i używane • Osobowe i dostawcze • Serwis mechaniczny i blacharsko-lakierniczy • SKP Stacja Kontroli Pojazdów • Części i akcesoria • Kredyt, leasing, ubezpieczenia • Wynajem długoterminowy samochodów.
Obsługujemy klientów detalicznych oraz b2b - osoby z działalnością gospodarczą.
Oferty specjalne Promocje Auta nowe od ręki
Czy samochód OPEL to dobry wybór dla mieszkańca Zduńskiej Woli?

100+ samochodów do odbioru od ręki z BSP. Na fot. nowy SUV Opel Grandland PHEV, na drugim planie Corsa F. Gama SUV-ów Opla obejmuje również mniejszego Crosslanda i Mokkę. Zobacz listę samochodów osobowych od ręki oraz dostawczych dmc 3,5t.
Skoro Opel nie ma już salonu w Zduńskiej, czy nadal jest marką popularną i czy wycieczka do Łodzi po Opla jest warta zachodu?
Opel pozostaje marką value for money, czyli pośrodku skali 'od economy do luxury'. Dostajesz nowoczesny, dobrze zaprojektowany samochód, wykonany z jakościowych materiałów, w atrakcyjnej cenie. Te wartości powinny znajdować zrozumienie w społeczności Zduńskiej Woli i sprawdzać się w codziennej jeździe po Wysoczyźnie Łaskiej.
Wiele większych niż Zduńska Wola (42 tysięcy mieszkańców) miast Polski, nie ma obecnie ASO Opla. Dlaczego - tłumaczymy w dalszej części artykułu.
Dojazd ze Zduńskiej Woli do BSP to ok. 40 minut; uważamy że warto podjechać po nowy, czy używany samochód. Co do serwisu - klienci detaliczni rzadziej dziś jeżdżą do serwisu - raz, dwa razy w roku nie powinno być problemem. BSP zlokalizowane jest na południowych flankach Łodzi - tym łatwiejszy dojazd ze Zduńskiej.
Masz działalność gospodarczą? Zamów dostawczego Opla dmc 3,5 t. + zabudowę, jak prezentowane na fot. półki i regały. Gama dostawczych Opli to duże Movano, średnie Vivaro (fot.) oraz wyrośnięte Combo Cargo (odmiana towarowa) i Combo Life (odmiana rodzinno-firmowa).
Serwis BSP - mamy autoryzację OPEL i CHEVROLET. Na fot. z 2020 r. od lewej Opel Vivaro C, Opel Meriva B, Peugeot 206, Opel Astra IV SportsTourer, Opel Combo Life, Chevrolet Aveo, Opel Astra IV Sedan.
Sprawdzone samochody używane z BSP. Dominuje Opel, ale też Chevrolet (dopóki w Europie sprzedawano Cheviego, byliśmy dealerem), oraz inne renomowane marki, jak Volvo. Większość aut używanych pochodzi z odkupu - klienci zamienili je na nowe Ople ;)
Którą z dwóch lokalizacji BSP wybrać, jadąc ze Zduńskiej Woli?
BSP ma dwie stacje dealerskie - w Łodzi i w Piotrkowie Trybunalskim. Jeśli mieszkasz w Zduńskiej Woli, proponujemy łódzką lokalizację, bo:
- jest bliżej - do BSP w Łodzi, przez Łask, jest 44,2 km. Do Piotrkowa przez Karsznice, trasa ma 60,3 km
- w naszej głównej lokalizacji jest dodatkowo SKP - urzędowa stacja kontroli pojazdów, oraz serwis blacharsko-lakierniczy
- skład samochodów nowych również jest w głównej placówce, można obejrzeć wybrany egzemplarz
- lepszy dostęp do samochodów demo, szczególnie do modeli takich jak Opel Zafira Life, Insignia Sports Tourer czy Vivaro Kombi
- w celu likwidacji szkód komunikacyjnych, zapraszamy do ASO w Łodzi lub do serwisu do Piotrkowa
- w obydwu lokalizacjach możesz wykupić lub przedłużyć polisę ubezpieczeniową oraz skorzystać z oferty finansowania (kredyt, leasing) przy zakupie samochodu nowego lub używanego
Wyszukiwarka dealerów na stronie importera - firmy Opel Polska - również wskazuje na główny punkt dealerski BSP:
Wyszukiwarka dealerów na stronie Opel Polska wskazuje BSP jako stację dealerską najbliższą Zduńskiej Woli.
Firma Trako, dotychczasowy dealer Opla w Zduńskiej Woli, pozostaje aktywna, ale już bez autoryzacji Opel. Dlaczego właściciel zdecydował się na niezależność?
Biznes dealerski w Polsce jest dziś mniej opłacalny, niż w latach dziewięćdziesiątych, dwutysięcznych, a nawet nastych XXI wieku. Wyśrubowane normy emisji (droższe samochody), rosnące koszty pracy i u poddostawców - odbijają się na marżach salonu i serwisu samochodowego, które szczególnie w latach 2018-2020 schudły wyraźnie. Biznes "spina się" dealerom o odpowiednio dużej skali działania i ze zdywersyfikowanym ryzykiem, np. obsługującym nie tylko klientów detalicznych, ale również działalności gospodarcze i floty. W praktyce - dealerom z dużych miast.
Niektórym salonom i serwisom bardziej opłacało się sprzedać ziemię, na której stoi stacja dealerska, niż kontynuować prowadzenie biznesu. Starzenie się społeczeństwa, ewolucja paradygmatu ekonomicznego, czy skutki lockdownów, tylko pogłębiają opisaną tendencję.