loading

Dofinansowanie "Mój elektryk"!

Gama samochodów elektrycznych Opel

  • Samochody osobowe - osoby fizyczne i firmy - dofinansowanie 18 750 zł
  • Z Kartą Dużej Rodziny - dotacja 27 000 zł
  • Samochody dostawcze - dofinansowanie wyniesie do 30% ceny elektryka/maks. 70 000 zł, w zależności od rocznego przebiegu
  • "Mój elektryk" - więcej [gov.pl]

Dział Sprzedaży
tel. 42 681 16 98

 

 

Opel, jako jedna z pierwszych marek w Polsce, wprowadził napęd elektryczny w dobrych cenach. W BSP mamy obecnie dwa modele - Corsę‑e (zasięg do 337 km na bateriach) oraz Grandlanda X PHEV - hybrydę ładowaną z gniazdka (zasięg ok. 60 km na bateriach + napęd spalinowy).

Elektryczne Ople są już dostepne - zamów (42) 681 16 98.

Umów się na jazdę testową - mamy dostępne: Mokka‑e, Corsa‑e, Nowe Vivaro‑e, Zafira‑e Life, Grandland X PHEV.

 

Corsa-e

samochód zeroemisyjny, napęd elektryczny, zasięg do 337 km*

Elektryk Opel Corsa-e Złota Kierownica, Free2Move Lease

Elektryk Corsa-e w praktyce:

  • BEV - Battery Electric Vehicle - samochód zeroemisyjny, o czystym napędzie elektrycznym
  • Zasięg do 337 km wg nowej normy WLTP, która odwzorowuje realistyczny ruch uliczny*
  • Przyspieszenie 0-100 km/h w 8,1 sek. Dla porównania nowa Corsa z silnikiem spalinowym przyspiesza 'od zera do setki' od 13,2 do 8,7 sek, w zależności od silnika. Elektryk bije na głowę topową jednostkę spalinową!
  • Koszt przejechania dystansu 100 km to około 10 zł.
  • Czas ładowania baterii do 80% w trybie szybkim (stacje szybkiego ładowania) wynosi 30 min.
  • Gwarancja 8 lat na baterię Li-Ion.
  • Bonus: elektrykiem jeździmy jak samochodem z automatyczną skrzynią biegów.

Nowa Corsa-e została nagrodzona „Złotą Kierownicą 2020” w kategorii małych samochodów.  Nagroda przyznawana jest przez ekspertów, czytelników czasopisma BILD am Sonntag („BamS”) oraz Auto Bild.

Umów się na jazdę testową - mamy zarejestrowaną Corsę-e do jazd próbnych.

Dowiedz się więcej

* Podane wartości zużycia energii i emisji CO2 ustalono na podstawie nowej światowej zharmonizowanej procedury badania pojazdów lekkich WLTP (Rozporządzenie (UE) 2017/1151). Rzeczywisty zasięg samochodów zelektryfikowanych może różnić się w zależności od prędkości, ogrzewania, warunków atmosferycznych i topografii terenu. Na zasięg wpływają również inne czynniki takie jak indywidualny styl jazdy, ciśnienie w oponach, korzystanie z dodatkowych urządzeń (np. klimatyzacji lub radia) czy obciążenie ładunkiem.

 

 

Złącze do ładowania Type 2/Combo 2 mennekes

Dwa grubsze bolce na dole złącza służą do szybkiego ładowania z ulicznej ładowarki. Cecha aut bateryjnych, takich jak Corsa-e.

 

Cena

Cena elektrycznej Corsy-e zaczyna się od 132 490 zł. Część klientów bierze Corsę-e w abonamencie Free2Move Lease z serwisem, od 979 zł +vat/miesiąc.

Koszty Paliwa Oszczędność na paliwie.

Koszty Paliwa Oszczędność na paliwie.

Gotowy?

Zamów, (42) 681 16 98

 

 

Grandland X Hybrid

hybryda, którą można doładować z gniazdka

Opel Grandland X Hybrid hybryda PHEV

 

Grandland X PHEV w praktyce:

  • PHEV, czyli ładowana z gniazdka hybryda - można jeździć na samym prądzie, albo na silniku spalinowym, albo jednocześnie na obydwu napędach (przyspieszanie)
  • do wyboru napęd na przednią oś (Grandland X Hybrid) lub napęd 4WD (Grandland X Hybrid4)
  • zasięg na samych bateriach (bez napędu spalinowego) - 57 km dla wersji z napędem na przednia oś i 59 km dla wersji Hybrid4*
  • Grandland X PHEV ma silnik spalinowy 1.6 Turbo 180KM przy napędzie na przód lub 200KM w wersji 4x4. Po rozładowaniu akumulatorów można jeździć jak pojazdem spalinowym. Czyli Grandland X hybryda jest dobry na autostrady, do jazdy poza miastem, na wakacje za granicą
  • przyspieszenie 0-100 km/h jest lepsze w wersji Hybrid 4x4 - 6,1 sek. do setki, za sprawą dwóch silników elektrycznych. W wersji z napędem na przednią oś jest jeden elektromotor i przyspieszenie wynosi 8,9 sek.
  • Ale: nawet z przyspieszeniem od zera do setki w 8,9 sek. może się równać mało który SUV o konwencjonalnym, spalinowym napędzie ;)
  • Bonus: Grandland X hybryda ma zawsze 8-biegową skrzynię automatyczną - czyli przy napędzie spalinowym jeździmy automatem

Umów się na jazdę testową - mamy zarejestrowanego Grandlanda X PHEV do jazd próbnych.

Dowiedz się więcej

* Podane wartości zużycia energii i emisji CO2 ustalono na podstawie nowej światowej zharmonizowanej procedury badania pojazdów lekkich WLTP (Rozporządzenie (UE) 2017/1151). Rzeczywisty zasięg samochodów zelektryfikowanych może różnić się w zależności od prędkości, ogrzewania, warunków atmosferycznych i topografii terenu. Na zasięg wpływają również inne czynniki takie jak indywidualny styl jazdy, ciśnienie w oponach, korzystanie z dodatkowych urządzeń (np. klimatyzacji lub radia) czy obciążenie ładunkiem.

 

Cena

Gniazdo ładowania hybrydowy Opel

Gniazdo ładowania - Opel Grandland X Hybrid.

Grandland X Hybrid już od 895 zł netto/mies. w programie Free2Move Lease

  • 20,8 % wpłaty własnej
  • pełny pakiet serwisowy

Zalety programu Free2Move Lease.

Gwarancja Mobilności Opel:

  • Assistance 24h
  • Nielimitowany samochód zastępczy

Niskie i przewidywalne koszty użytkowania:

  • Stabilna rata miesięczna
  • Ubezpieczenie PZU na cały okres trwania umowy
  • GAP - brak ryzyka dodatkowych opłat w przypadku szkody całkowitej lub kradzieży samochodu
  • Pełny, nielimitowany serwis w Autoryzowanych Stacjach Obsługi Opel w cenie raty

Opcje zakończenia umowy:

  • Wymiana samochodu na nowy
  • Wykup lub zwrot samochodu do Dealera

 

Gotowy?

Zamów, (42) 681 16 98

 
 

Nowy Opel Mokka-e

SUV na dekadę 2021-2030.

  • Pierwszy samochód w gamie Opla, dla którego napęd elektryczny, a nie benzynowy, jest tym pierwszym
  • Sprzedaż Mokki-e w salonach OPEL BSP ruszyła
  • Samochód zeroemisyjny, napęd bateryjny, zasięg do 322 km wg WLTP w trybie Normal (w trybie Eco nawet więcej)*
  • Moc silnika elektrycznego 100kW/136 KM, jednak moment obrotowy 260 Nm przy napędzie elektrycznym dostępny jest już od 0 km/h, czyli lepsze przyspieszenie niż przy benzynie
  • Pojemność bagażnika 350 l, czyli tyle, ile było w Mokce X. Bateria schowana w podłodze nie zabiera miejsca
  • Gwarancja na baterię 8 lat

Dowiedz się więcej

* Podane wartości zużycia energii i emisji CO2 ustalono na podstawie nowej światowej zharmonizowanej procedury badania pojazdów lekkich WLTP (Rozporządzenie (UE) 2017/1151). Rzeczywisty zasięg samochodów zelektryfikowanych może różnić się w zależności od prędkości, ogrzewania, warunków atmosferycznych i topografii terenu. Na zasięg wpływają również inne czynniki takie jak indywidualny styl jazdy, ciśnienie w oponach, korzystanie z dodatkowych urządzeń (np. klimatyzacji lub radia) czy obciążenie ładunkiem.

 

 
 
 

Combo-e

Kupując Combo trudno się pomylić - rodzina, firma, hobby.

Opel Combo-e Life elektryk, rodzina

Elektryk Combo-e w praktyce:

  • Dostępny w wersji osobowej - Combo-e Life - i użytkowej - Combo-e Cargo
  • Nadwozie o standardowej długości lub wydłużone Combo XL
  • W elektryku w standardzie przesuwne drzwi z obu stron
  • BEV - Battery Electric Vehicle - samochód zeroemisyjny, o czystym napędzie elektrycznym
  • Zasięg do 280 km wg nowej normy WLTP, która odwzorowuje realistyczny ruch uliczny*
  • Koszt przejechania dystansu 100 km to około 12 zł
  • Ma odzyskiwanie energii przy hamowaniu. Są dwa tryby odzyskiwania, do wyboru przez użytkownika
  • Bateria w podłodze poprawia stabilność wysokiego nadwozia Combo
  • Czas ładowania baterii do 80% w trybie szybkim (stacje szybkiego ładowania) wynosi 30 min.
  • Gwarancja 8 lat na baterię Li-Ion.
  • Elektryczne Combo-e ciągnie przyczepę do 750 kg, jeden z najlepszych wyników w segmencie
  • w 2021 jest ok. 220 000 stacji ładowania w Europie. Aplikacja Free2Move pomaga zaplanować trasę z priorytetem dla tanich stacji
  • Dla kogo? nowoczesna rodzina, właściciel domu/garażu, firma, działka, taxi, uber

Opel Combo zdobył tytuł „Best Buy Car Europe” organizacji AutoBest.

Dowiedz się więcej

* Podane wartości zużycia energii i emisji CO2 ustalono na podstawie nowej światowej zharmonizowanej procedury badania pojazdów lekkich WLTP (Rozporządzenie (UE) 2017/1151). Rzeczywisty zasięg samochodów zelektryfikowanych może różnić się w zależności od prędkości, ogrzewania, warunków atmosferycznych i topografii terenu. Na zasięg wpływają również inne czynniki takie jak indywidualny styl jazdy, ciśnienie w oponach, korzystanie z dodatkowych urządzeń (np. klimatyzacji lub radia) czy obciążenie ładunkiem.

 

Elektryk Opel Combo-e Cargo dostawczy użytkowy

 

Gotowy?

Zamów, (42) 681 16 98

 

 

Vivaro-e

samochód dostawczy zeroemisyjny, napęd elektryczny, zasięg do 330 km

Elektryczne Vivaro-e

W 2020 r. marka Opel wprowadza swój pierwszy całkowicie elektryczny samochód dostawczy średniej wielkości - Vivaro-e.

 

Elektryk Vivaro-e w praktyce:

  • Zasięg wg WLTP do 230 km z akumulatorem 50 kWh (18 modułów), lub do 330 km z akumulatorem 75 kWh (27 modułów)*
  • Trzy długości i wiele wariantów nadwozia (3-, 6- i 9-osobowe)
  • Ładowność do 1275 kg w zależności od wersji (w porównaniu do 1,405 kg przy napędzie dieslowskim)
  • Do 6,6 m3 objętości ładunku
  • Masa całkowita pojazdu od 2800 do 3100 kg
  • Opcjonalny hak holowniczy, możliwość holowania przyczepy o masie do 1000 kg
  • Prędkość maksymalna 130 km/h
  • Napęd na przednie koła
  • Silnik elektryczny 100kW / 136KM, moment obrotowy 260Nm, dostepny już od chwili ruszania samochodem
  • Ładowarka pokładowa: prąd jednofazowy 7,4 kW lub trójfazowy 11 kW
  • Szybkie ładowanie prądem stałym z publicznej stacji ładowania 100 kW (do 80% pojemności baterii) w około 30 minut (przy baterii o pojemności 50 kWh) lub w około 45 minut (przy większej baterii, tej o pojemności 75 kWh)
  • Gwarancja na akumulator: osiem lat / 160 000 km

Umów się na jazdę testową - mamy zarejestrowane Vivaro-e do jazd próbnych.

* Podane wartości zużycia energii i emisji CO2 ustalono na podstawie nowej światowej zharmonizowanej procedury badania pojazdów lekkich WLTP (Rozporządzenie (UE) 2017/1151). Rzeczywisty zasięg samochodów zelektryfikowanych może różnić się w zależności od prędkości, ogrzewania, warunków atmosferycznych i topografii terenu. Na zasięg wpływają również inne czynniki takie jak indywidualny styl jazdy, ciśnienie w oponach, korzystanie z dodatkowych urządzeń (np. klimatyzacji lub radia) czy obciążenie ładunkiem.

 

 

 

Elektryczne Vivaro, deska rozdzielcza

Bateria schowana w podłodze, więc zarówno kabina jak i ładownia elektryka ma ilość miejsca taką, jak Vivaro o napędzie spalinowym. Różnice można dostrzec na konsoli środkowej, gdzie mamy mały przełącznik 'skrzyni biegów' (elektrykiem jeździmy jak automatem) i większą dźwignię elektrycznego hamulca postojowego.

 

Całkowite Koszty Użytkowania Vivaro-e

Całkowite Koszty Użytkowania Vivaro-e

Można założyć, że cena katalogowa elektrycznego Vivaro przekracza 100 tys. zł. Czy to dużo? Samochód ten kupuje się na firmę, w leasingu, rata miesięczna w okolicach 2000 zł +vat/miesiąc. Po trzech latach użytkowania samochód będzie spłacony, jego wartość rynkowa zapewne znaczna (z elektrykami będzie tak, jak z SUV-ami, których jest niedobór na rynku). Bateria (na którą udzielamy 8-letniej gwarancji, a jej trwałość jest znacznie dłuższa) będzie miała przed sobą wciąż wiele lat życia.

Gotowy?

Zamów, 601 320 350 lub (42) 681 16 98

 
 
 

Zafira-e Life

multivan do 9 osób zeroemisyjny, napęd elektryczny, zasięg do 329 km

Zeroemisyjna Zafira na prąd. Opel Zafira-e Life

 

Elektryk Zafira-e Life w praktyce:

  • Trzy długości i wiele wariantów nadwozia (2+2+2, 2+3+3, 3+3+3)
  • Poziomy wyposażenia dla rodzin (Family) i dla biznesu (Business, VIP)
  • Koszt przejechania 100 km ok. 17 zł
  • Odzyskiwanie energii przy hamowaniu, doładowywanie baterii
  • Prawe i lewe drzwi przesuwne
  • Bogaty standard: m.in. czujniki parkowania tył, tempomat, elektrycznie sterowany hamulec postojowy, elektrochromatyczne lusterko wewnętrzne, przednia szyba atermiczna
  • Dostępne w elektrycznej Zafirze: klimatyzacja elektroniczna dwustrefowa, podgrzewane fotele, 10-głośnikowy system audio Premium
  • Zasięg wg WLTP do 231 km z akumulatorem 50 kWh (18 modułów), lub do 329 km z akumulatorem 75 kWh (27 modułów)*
  • Silnik elektryczny 100kW / 136KM, moment obrotowy 260Nm, dostepny już od chwili ruszania samochodem
  • Ładowarka pokładowa: prąd jednofazowy 7,2 kW lub trójfazowy 11 kW
  • Szybkie ładowanie prądem stałym z publicznej stacji ładowania 100 kW (do 80% pojemności baterii) w około 32 minuty (przy baterii o pojemności 50 kWh) lub w około 48 minut (przy większej baterii, tej o pojemności 75 kWh)
  • Wallbox trójfazowy do garażu ładuje Zafirę-e do 100% w ciągu 5 godzin (mniejsza bateria) lub w ciągu 7 godzin (większa bateria)
  • Gwarancja na akumulator: osiem lat / 160 000 km

Umów się na jazdę testową - mamy zarejestrowaną Zafirę-e Life do jazd próbnych.

* Podane wartości zużycia energii i emisji CO2 ustalono na podstawie nowej światowej zharmonizowanej procedury badania pojazdów lekkich WLTP (Rozporządzenie (UE) 2017/1151). Rzeczywisty zasięg samochodów zelektryfikowanych może różnić się w zależności od prędkości, ogrzewania, warunków atmosferycznych i topografii terenu. Na zasięg wpływają również inne czynniki takie jak indywidualny styl jazdy, ciśnienie w oponach, korzystanie z dodatkowych urządzeń (np. klimatyzacji lub radia) czy obciążenie ładunkiem.

Gotowy?

Zamów, 601 320 350 lub (42) 681 16 98

 

 

Nowe Movano-e

Elektryczny Furgon (blaszak), podwozie pod zabudowę, lub platforma pod zabudowę

Nowy Opel Movano-e elektryczny

 

Elektryk Nowe Movano-e w praktyce:

  • Movano-e jest zbudowane na platformie nr 1 w segmencie LCV (Light Commercial Vehicles). Doskonała przestrzeń, ładowność i TCO (Total Cost of Ownership, całkowity koszt użytkowania)
  • Przeznaczenie: przewóz ludzi, towarów, chłodnie, kampery
  • Cztery długości nadwozia od L1 do L4; trzy wysokości nadwozia od H1 do H3. Przestrzeń ładunkowa od 8 do 17 m3
  • Drzwi furgonu o wysokości H3, mają aż 2,03 m wysokości - najlepszy wynik w segmencie. Próg załadunku na poziomie zaledwie 494 mm nad jezdnią
  • DMC od 2,8 do 4,0 t; ładowność do 2,1 t
  • Trzy siedzenia w pierwszym rzędzie. Przy kabinie załogowej (opcja) dodatkowo cztery miejsca w drugim rzędzie siedzeń
  • Odzyskiwanie energii przy hamowaniu i zwalnianiu - doładowywanie baterii
  • Zasięg wg WLTP do 117 km z akumulatorem 37 kWh, lub do 224 km z akumulatorem 70 kWh*
  • Bateria pod podłogą - nie ogranicza przestrzeni ładunkowej, a wręcz poprawia stabilność nowego Movano-e na zakrętach i przy bocznym wietrze
  • Silnik elektryczny 90kW / 122KM, moment obrotowy 260Nm, dostepny już od chwili ruszania samochodem
  • Wybrane systemy pokładowe: automatyczne hamowanie przed przeszkodą, alarm martwego pola, kontrola prędkości na zjazdach, system utrzymania w pasie ruchu, OpelConnect, aplikacja Free2Move Services pozwalająca m.in. planować ładowanie baterii w całej Europie i płacić za prąd. Opcjonalnie Free2Move Fleet Services z geolokalizacją pojazdu, optymalizacją trasy, monitorowaniem zużycia energii i ew. potrzeby zjazdu do serwisu oraz wskazówkami dla kierowcy, jak wydłużyć zasięg

Nowy Opel Movano-e dostępny w BSP od jesieni 2021.

* Podane wartości zużycia energii i emisji CO2 ustalono na podstawie nowej światowej zharmonizowanej procedury badania pojazdów lekkich WLTP (Rozporządzenie (UE) 2017/1151). Rzeczywisty zasięg samochodów zelektryfikowanych może różnić się w zależności od prędkości, ogrzewania, warunków atmosferycznych i topografii terenu. Na zasięg wpływają również inne czynniki takie jak indywidualny styl jazdy, ciśnienie w oponach, korzystanie z dodatkowych urządzeń (np. klimatyzacji lub radia) czy obciążenie ładunkiem.

Gotowy?

Zamów, 601 320 350 lub (42) 681 16 98

 

Długości, wysokości nadwozia nowy Opel Movano C

Nowe Movano C: Cztery długości nadwozia i trzy wysokości. Przestrzeń ładunkowa od 8 do 17 m3.

 

 

PHEV vs zwykła hybryda

Hybrydy mamy w Polsce już od 20 lat. "Zwykłe" hybrydy spopularyzowała już dawno szacowna japońska konkurencja. Przed podjęciem decyzji klient powinien jednak zrozumieć, czym różni się zwykła hybryda od hybrydy PHEV, czyli takiej, którą można ładować z gniazdka.

Zwykła hybryda robi w skrócie tak: gdy naciskasz pedał hamulca, zamiast trzeć klockami o tarcze kamulcowe załącza hamulec elektrodynamiczny i doładowuje niewielką baterię. Tak samo przy 'hamowaniu silnikiem'. Następnie ta mała bateria i niewielki silnik elektryczny wspomagają napęd spalinowy przy dynamicznym przyspieszaniu. Zwykła hybryda łagodzi więc jedynie zapotrzebowanie na energię silnika spalinowego, zmniejszając nieznacznie spalanie paliwa kopalnego. Ale wciąż nie może się taki samochód obejść bez benzyny. Na samym silniku elektrycznym możemy się zwykłą hybrydą co najwyżej toczyć w korku i to na ograniczonym dystansie - ok. 2 km. Czyli nie jest to pojazd zeroemisyjny. Ponadto nie można doładować akumulatora z gniazdka.

PHEV, czyli hybryda ładowana z gniazdka to już inna klasa samochodu. Oczywiście również tu mamy ładowanie baterii przy hamowaniu. Ale przede wszystkim akumulator jest w samochodzie PHEV na tyle duży, a silnik(i), elektryczny(e) mają na tyle dużą moc, że można jechać na samym napędzie elektrycznym. W Grandlandzie X PHEV zasięg na samym prądzie sięga 60 km. Czyli możemy jeździć po mieście, np. do pracy na prąd (zeroemisyjnie). Baterie doładowujemy z gniazdka w garażu albo na mieście. Tylko w jeździe pozamiejskiej używamy napędu spalinowego. Mamy imponujące przyspieszenie, bo gdy wciskamy 'gaz do deski' załączają się jednocześnie napęd spalinowy i elektryczny. W Grandlandzie będzie to razem 224KM przy napędzie na przód i 300KM w wersji z napędem na wszystkie koła.

PHEV to rozsądny kompromis pomiędzy pojazdem czysto bateryjnym a zwykłą hybrydą.

 

 

Kontakt

Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez podmioty oraz na zasadach wskazanych w Oświadczeniu o ochronie prywatności.

Informacje na temat przysługujących Państwu uprawnień oraz nasze dane kontaktowe znajdują się tutaj.
Do góry